zondag 20 december 2009

polderpad (3) - het vervolg



Het zijn kleurige breiwerkjes...

Polder path (3) – Continued …....
There are colourful pieces of knitting


grote breiwerkjes....

large pieces …


breiwerkjes die nauwelijks opvallen...

pieces that you hardly notice …


of juist wel....

or that you really do … 


groot maar toch bescheiden....

large but unobtrusive …


klein en kleurig....

small and colourful …

en daar heb je weer een letter....
and there you can see a letter again …


De eerste dag zit erop, 13 hekjes, het wordt nu echt te koud, mijn vingers willen niet meer......

The first day is over, 13 gates, and its now really too cold, my fingers can’t do any more …


.......ik ga naar huis.

… I am going home.

2 opmerkingen:

  1. Ja.............ja........ hier ..... weer ..... een ....reactie .... van ..... mij...... Even.... uitrusten..... ál ... die ... hekjes...pfffffffffffff
    Hè,hè, schildpad is weer op adem. Inmiddels id de prachtige sneeuw gesmolten, en of je brei-warm-dingetjes er nog hangen kan ik vanuit mijn positie een beetje moeilijk zien. Mijn schild drukt wat in mijn nek als ik zo omhoog ga kijken. Of misschien moet ik mijn nek iets meer uitsteken??? Dat ga ik morgen proberen....
    Hé, daar hangt een kleurig dingetje waar ik nét bij kan als ik op mijn achterpootjes ga staan.... het spijt me, ijverig Miekje, ik heb je kunstwerk echt even nodig om mijn kleine verkouden neus in te snuiten..... SORRY, SORRY....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ga je gang hoor, schildpad....mijn breiwerkjes zijn niet meer van mij....ze zijn nu voor iedereen...maak er maar ' creatief' gebruik van :-)

    BeantwoordenVerwijderen