zondag 20 december 2009

polderpad (2) - de uitvoering


Eerst een heleboel lapjes verzameld en daarmee op stap

Polder path (2) – Putting it into action
First collect a lot of knitting squares and then get started.


Al in het begin van het pad zijn veel hekjes, ik kan aan de slag.


Right at the beginning of the path there are a lot of gates and I can get started.

het is koud, er ligt sneeuw, maar dat maakt het juist leuk de hekjes aan te kleden...

It’s cold and there’s snow on the ground, but that makes it fun to dress up the gates.

Ik wissel de plek waar ik ze vastmaak af, de ene keer kan je het breiwerk gebruiken om je aan vast te pakken bij het klimmen......

I vary the places where I attach the squares. One time you can hold it where you climb over …

.......de andere keer als je het hek opendoet.
and another time where you open the gate…

De volgende lapjes zijn van een trui waarvan de letters nog vaag zichtbaar zijn.

The next few pieces are from a pullover where you can often just make out the letters.




3 opmerkingen:

  1. Ja, ja, hier nog even een inval van schildpad..... jij kunt misschien niet zeggen dat je "een steen hebt verlegd"hier op aarde ( al denk ik dat je vast en zeker ook met stenen aan het sjouwen bent geweest), je kunt in elk geval zeggen dat je meegeholpen hebt de winterkou onder polderhekjes te verminderen en je wol weer hebt gebracht waar het uiteindelijk thuishoorde.... de weilanden.
    misschien kun je als volgend project een trui breien voor een bibberend schaap?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk vanmiddag weer eens lekker kunnen wandelen zonder glijden en glibberen, o.a. door het Steinse Groen. Tot mijn grote teleurstelling bleek dat je schitterende breiwerkjes verdwenen waren, in ieder geval van de eerste twee hekjes want verder ben ik niet gegaan.
    Welke kunst-barbaar is hier bezig geweest??
    Maar goed, het doet niets af aan jouw prachtige gebreide-lapjes-project!
    Ik ga je weblog volgen hoor.....
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tsja, ik was er al bang voor, ik ga deze week een keer kijken, maar.....
    gelukkig hebben we de foto's nog!
    Dank je Joke, voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen