dinsdag 20 april 2010

lapjes op reis (1)

Mijn eerste Miekniffity-actiepakket is mee op reis gegaan in een fietstas.

Squares on a Journey (1)
My first Miekniffity action-packet went on a journey in a cycle bag.
Vandaag ontdekte ik waar 2 breiwerkjes zijn terechtgekomen,
echt geweldig....deze hangt in Bhutan (Trashigang):


Today I discovered where two of my knitted squares can be found. Wonderful! This one’s in Bhutan (Trashigang) …

en deze in India (Siliguri, West-Bengalen):


And this in India (Siliguri, West Bengal)

Is het niet fantastisch?! Zat ik ook maar in die fietstas  !!!


Isn’t that fantastic!  I wish I were in that cycle bag, too!


4 opmerkingen:

  1. Jeetje wat is dit leuk, een www van allerlei kleurige breisels. een creatieve olievlek die beslist geen kwaad kan!Ik brei dus ik besta!!
    Homo Ludens is de spelende mens, wat is het Latijn voor de versierende mens??
    Liefs van een geïnspireerde schildpad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Annemiek,
    Je lapjes gaan overal mee naar toe hoor:), ik heb er grote lol om, je zag die monniken kijken...wat wordt daar nou opgehangen:).
    de volgende komt in Tibet en dan 1 in Nepal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelooflijk!
    Wat moet het je blij maken, jouw breiseltjes op zulke droom-plaatsen!
    Ik word er ook helemaal vrolijk van!
    Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg van de breiselreis...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed Annemiek, nu ga je toch stiekem mee op reis.
    Ik zou inderdaad weleens willen weten hoe die monniken daar over fantaseren, een geheime boodschap?

    BeantwoordenVerwijderen